Het nieuwe werken

Voor optimaal werkplekbeheer

Ricoh en het nieuwe werken

Ricoh omarmt het nieuwe werken! We hebben een plek gecreëerd waar alle aspecten van het nieuwe werken en het nieuwe zaken doen samen komen in één gebouw. Als spil van de nieuwe economie. Wees welkom bij AmsterdamConnected!

Waarom het nieuwe werken?

Tegenwoordig vindt werk plaats waar je bent. Niet gebonden aan een vaste plek, maar overal waar je klant, je leverancier of jij je bevindt. Dit geldt voor groot, medium en klein en dat schept kansen en creëert een nieuwe economische werkelijkheid. Het nieuwe werken is geen trend meer maar de nieuwe werkelijkheid, bij de ene organisatie meer dan bij de ander, maar het nieuwe werken is overal.

In de digitale wereld kunnen we overal werken en connecten, maar dan moet je je kantoor en communicatie wel slim organiseren. Ricoh Amsterdam Noord-Holland heeft een product dat het nieuwe werken efficiënt, soepel en overzichtelijk laat verlopen: Ricoh WerkPlek. Zo heb je waar dan ook geen zorgen over IT. Met Ricoh WerkPlek kun je overal veilig, eenvoudig bij je kantoor en samenwerken met collega’s, leveranciers en klanten. Het is uitermate geschikt voor MKB-ondernemers.

De kosten van RicohWerkplek

Ricoh WerkPlek is voor heel klein tot groot en kost een vast bedrag per medewerker. Dat is wel zo fijn. Ook zijn er andere varianten die inspelen op behoeften van bedrijven. Zo betaal je nooit te veel.

  • WerkPlek Online: Werkplek omgeving inclusief opslag capaciteit
  • WerkPlek Plus Online: Werkplek omgeving inclusief opslag capaciteit en software
  • WerkPlek Compleet Online: Werkplek omgeving inclusief opslag capaciteit, software en tablets, laptops en break & fix garantie

De voordelen van het nieuwe werken van Ricoh

  • Beheersbare kosten per maand per medewerker (geen verrassingen)
  • Eenvoudig in gebruik
  • Officiële software met automatische updates
  • Altijd de nieuwste technologie
  • Overal toegankelijk
  • Een vaste adviseur bij Ricoh tot je beschikking
  • Downgraden en upgraden is altijd mogelijk afhankelijk van de ontwikkelingen binnen je bedrijf
  • Trainingen

Een digitaal kantoor dat werkt

Achterhaalde werkmethodes, slechte verbinding, geen centraal systeem, geen toegang, volle mailboxen, documenten opslag op individuele computers… Het leidt allemaal tot frustratie en werktijdverspilling. Ricoh Amsterdam Noord-Holland zorgt met WerkPlek in één klap voor een goed en simpel georganiseerd kantoor wat inzichtelijk, tijdloos en efficiënt is. Zo kun jij je als bedrijf richten op daar waar je goed in bent!

Vertrouwen

Ricoh doet wat Ricoh al jaren doet – expert en marktleider op het gebied van kantoorautomatisering. Die ervaring, expertise en positie levert veel voordelen op. Lagere kosten voor licenties, altijd werken met de laatste technologie en een enorm team aan support dat 24/7 voor je klaar staat, bijvoorbeeld.

WerkPlek is onderdeel van Ricoh Office as a Service (OaaSe): de totaaloplossing voor printen en scannen, documentbeheer, werkplek automatisering en communicatie.