020 763 0840
eService
Officefood
Nieuwsbrief

IT Outsourcing

Outsourcing van IT-beheer en support

De IT-innovaties buitelen over elkaar heen. Daardoor wordt het voor organisaties steeds lastiger om door de bomen het bos te blijven zien. Hoe zorg je ervoor dat binnen jouw organisatie voldoende expertise aanwezig is om je medewerkers te helpen wanneer ze vragen over het gebruik van de IT-middelen hebben? En hoe richt je het beheer zo in dat verstoringen worden voorkomen in plaats van reactief opgelost?

Continuïteit en groei

Het antwoord laat zich eenvoudig raden: door te investeren in kennis en die voortdurend te actualiseren. Dat kan alleen stevig in de papieren lopen en het kost ook nog eens veel tijd om die kennis op peil te houden. Die beslommeringen nemen we je met plezier uit handen. Wij kunnen het IT-beheer voor jou automatiseren zodat preventieve en correctieve acties automatisch worden uitgevoerd zonder dat iemand er ook maar iets van merkt. Wij zorgen ervoor dat jouw IT-infrastructuur op een hoog niveau functioneert en blijft functioneren. Daardoor kun jij je volledig richten op de continuïteit en groei van jouw organisatie. Tevreden IT-afdeling, tevreden medewerkers. Dat maakt ondernemen een stuk makkelijker

SLA en XLA

We kunnen in een Service Level Agreement vastleggen welke prestaties je van ons mag verwachten. Je kunt ook kiezen voor een eXperience Level Agreement, waarin we formuleren welke doelen vanuit het perspectief van jouw medewerkers moeten worden behaald. Zo krijgen we inzicht in de IT-beleving van jouw medewerkers en kunnen we ons flexibel aanpassen aan nieuwe wensen.

Klantenteams

Jouw klantenteam wordt op basis van de aard, omvang en complexiteit van jouw organisatie samengesteld. Het team bestaat uit IT-medewerkers die snappen welke IT-voorzieningen voor jou cruciaal zijn. Jouw vaste aanspreekpunt is de servicemanager die weet wie je bent en waar je het over hebt. En omdat we jouw IT-omgeving proactief monitoren, zijn issues vaak al opgelost voordat ze een probleem kunnen worden.

Voor jouw gemak

Je krijgt de beschikking over een moderne online servicedesk, waar je vragen kunt stellen aan een slimme chatbot of e-learning modules over specifieke onderwerpen kunt opvragen. Kom je er toch niet uit? Dan neem je gewoon contact op met de fysieke servicedesk. We kunnen trouwens ook de regie over jouw volledige IT-leveranciersketen op ons nemen. Handig; dan heb je één adres waar je al je vragen kwijt kunt.

Profiteren van innovaties

Door onze heldere service- en beheerstructuur ben je verzekerd van IT-continuïteit. En wanneer je jezelf te vaak en te veel op IT-zaken moet focussen, raken je doelen uit zicht. Je wilt toch aan de top van jouw branche staan en niet afgeleid worden door IT-issues? Daarnaast stagneert de groei van jouw organisatie wanneer de IT het niet meer kan bijbenen. Geef je IT-zorgen aan ons, richt jezelf op het sturen van jouw organisatie en profiteer van de innovaties die we samen realiseren. Wij noemen dat een win-win situatie.

Neem contact op